Mergi la conținut

Blog

Condiția esențială ca să vinzi cu succes online

Cee ce urmează e o chestiune valabilă pentru absolut orice afacere, dar eu mă refer la cele online pentru că acesta este focusul scrierilor mele. Acea condiție esențială este cât se poate simplă: trebuie să exiști. Mai exact, produsul tău trebuie să fie afișat undeva ca să poată fi cumpărat.

Condiția esențială ca să vinzi ceva este să scoți produsul la vânzare.

De ce nu ofer banii înapoi celor care cumpără de la mine

Știi povestea clasică: "Poți returna produsul în 30 de zile". eMag a promovat-o cel mai intens. Legea românească îți oferă 14 zile posibilitate să te răzgândești când cumperi un produs și să-l returnezi fără explicații. Și să primești banii înapoi, desigur. Diferența este că eu vând produse digitale,

De ce nu ofer banii înapoi celor care cumpără de la mine

Câte ore ar trebui să muncești într-o zi

N-ar trebui să fie treaba mea. Ar trebui să fie treaba ta și atât. Din fericire, eu sunt de părere că majoritatea oamenilor ar trebui să lucreze mult mai puține ore decât o fac. Din păcate, părerea mea nu contează în cazul majorității oamenilor. Contează părerea angajatorului. Care angajator nu

Câte ore ar trebui să muncești într-o zi

Miere în borcane

Era un haos total. Bunicul meu se afla într-o situație dificilă. Genul de situație în care nu-l văzusem vreodată. Avea nevoie de bani pentru lucrările agricole din acea toamnă. Plus niște cheltuieli cu amenajarea curții. Plus plata pentru niște lucrări deja efectuate de un vecin care-l ajutase cu refacerea grajdului.

Întotdeauna concentrează-te asupra lucrurilor de bază care s-au dovedit profitabile.

Cum citesc cel puțin 52 cărți în fiecare an

Doamne, ce titlu nesimțit! Chiar dacă ar fi adevărat, tot ar fi ceva nerușinat de-a dreptul. Bine măcar că e un titlu mincinos. Click bait. Și bine că n-am vreo remușcare că te-am păcălit. Singurii care ar avea astfel de remușcări la nivel de vorbe sunt cei care citesc zeci

De ce ar trebui să recitești mai mult decât citești.

Social media zombie: lipsit de focus, impulsiv și anxios

Știi deja povestea... Stai mult cu ochii în ecrane ca să te distrezi / să îți treacă vremea. Nimic nou. Poate doar faptul că TikTok pare să fie acum aplicația lider în cursa platformelor care, nu tocmai metaforic vorbind, îți prăjesc creierii. Sigur, uneori te minți singur că nu faci altceva

Efectele nebăgate în seamă ale consumului masiv de social media

De ce nu sunt amabil cu unii dintre clienții mei

OK, adevărul este că nu sunt amabil cu aproape niciunul dintre clienții mei. De ce? Din două foarte mari motive. Primul ține de firea mea. Nu-mi place ideea de-a mă comporta precum majoritatea celor care au ceva de vândut și merg până acolo încât își pupă-n fund clienții cu o

De ce clientul nu are întotdeauna dreptate

Ai potențial, dar nu asta contează

Când vine vorba de potențial, există cam 3 categorii de oameni: 1. cei care au potențial și fac din asta un titlu de glorie 2. cei care au potențial și constată că l-au irosit de-a lungul timpului 3. cei care au potențial și profită pe îndelete de faptul că au

Folosește-ți potențialul sau vei regreta

Totul sau nimic - când să te aperi de extreme și când să le îmbrățișezi

Una dintre cele mai fascinante relații pe care oamenii le dezvoltă este relația cu ideea de "totul sau nimic". De multe ori, între totul și nimic se poate întinde regatul vast al mediocrității. Iar în acest regat, pot domni tot felul de obiceiuri nesănătoase - de exemplu, obiceiul

Totul sau nimic - cum te aperi de extreme sau le îmbrățișezi

De ce e important să vinzi când alții dorm

Una dintre cele mai fermecătoare idei legate de afacerile online este aceea că faci bani în timp ce dormi. Ceea ce e adevărat. Oarecum. Adică dacă ai un produs digital pus la vânzare pe propriul site sau pe o platformă de gen și achiziția se petrece în timpul somnului tău,

Când alții aleg să fie leneși, tu alege să vinzi mai bine.