Mergi la conținut

De ce nu ofer banii înapoi celor care cumpără de la mine

Stefan Beldie
Stefan Beldie
2 min timp de citire
De ce nu ofer banii înapoi celor care cumpără de la mine

Știi povestea clasică: "Poți returna produsul în 30 de zile".

eMag a promovat-o cel mai intens.

Legea românească îți oferă 14 zile posibilitate să te răzgândești când cumperi un produs și să-l returnezi fără explicații.

Și să primești banii înapoi, desigur.

Diferența este că eu vând produse digitale, nu produse fizice.

Prin urmare, legea face excepție în acest caz pentru că un produs digital nu poate fi returnat precum unul fizic. Asta chiar dacă, la un moment dat, un client a încercat să mă convingă că nu e diferență, că-mi trimite înapoi pe mail ghidul pe care-l cumpărase.

Totuși, sunt o grămadă de vânzători care oferă această garanție că te poți răzgândi chiar dacă ceea ce ai cumpărat e un produs digital.

Respectivii acceptă idee că vor fi mulți care cumpără, primesc produsul digital și-și cer apoi banii înapoi ca să rămână astfel și cu banii, dar și cu produsul.

Doar că oricât de mulți ar fi aceștia, tot mai mulți cei care vor cumpăra și nu vor face "refund".

Mai ales că o garanție de genul "banii înapoi fără întrebări" determină mult mai multe vânzări decât anunțuri de genul celui pe care-l postez eu:

"Toate vânzările sunt finale. Nu primești banii înapoi dacă ai cumpărat".

De ce nu încerc să profit și eu de această mișcare excelentă de marketing?

Simplu.

Nu vreau clienți care cumpără și imediat cer banii înapoi.

Și nu vreau nici clienți care nu cumpără decât dacă au garanția că se pot răzgândi.

Deci pierd o grămadă de bani.

Doar că ce fac eu nu e doar despre bani.

Banii sunt super importanți, dar și liniștea mea e importantă.

Nu vreau să mi-o tulbur cu tot felul de flăcăi care cumpără în stânga și-n dreapta fără să aibă habar dacă le și trebuie ce achiziționează.

Cei mai mulți nu sunt doar impulsivi, dar și lipsiți de caracter.

Și nu vreau să am de-a face cu ei.

Așa că plătesc toate acele profituri pe care nu le fac doar ca să nu-mi apară-n cale.

De asta, nu ofer posibilitatea cumpărătorilor de-a-și primi banii înapoi.

Dacă vrei să cumperi ceva, uită-te pe site ca să vezi care-i nivelul, uită-te pe pagina de prezentare ca să vezi ce urmează și cumperi, apoi cumpără.

Asta poate dura niște minute sau niște ore, depinde de ce vrei să cumperi de la mine.

Dar mă asigură pe mine că cel care îmi dă bani știe ce vrea.

Iar dacă știe ce vrea, va pune în practică ce învață de la mine.

Iar dacă pune în practică ce-nvață de la mine, are șanse să reușească în domeniul respectiv.

Iar dacă reușește, eu mă scald în piscine cu bani.

Sau doar în piscine cu satisfacție.

Dar când ies din apă, calc pe covoare de bani.

Apropo, dacă vrei să exagerezi și tu aproape credibil, ia-ți ghidul meu care te învață cum să-ți vinzi produsele sau serviciile prin email marketing:

PsihoMarketing

Postări asemănătoare

Condiția esențială ca să vinzi cu succes online

Cee ce urmează e o chestiune valabilă pentru absolut orice afacere, dar eu mă refer la cele online pentru că acesta este focusul scrierilor mele. Acea condiție esențială este cât se poate simplă: trebuie să exiști. Mai exact, produsul tău trebuie să fie afișat undeva ca să poată fi cumpărat.

Condiția esențială ca să vinzi ceva este să scoți produsul la vânzare.

Miere în borcane

Era un haos total. Bunicul meu se afla într-o situație dificilă. Genul de situație în care nu-l văzusem vreodată. Avea nevoie de bani pentru lucrările agricole din acea toamnă. Plus niște cheltuieli cu amenajarea curții. Plus plata pentru niște lucrări deja efectuate de un vecin care-l ajutase cu refacerea grajdului.

Întotdeauna concentrează-te asupra lucrurilor de bază care s-au dovedit profitabile.

De ce nu sunt amabil cu unii dintre clienții mei

OK, adevărul este că nu sunt amabil cu aproape niciunul dintre clienții mei. De ce? Din două foarte mari motive. Primul ține de firea mea. Nu-mi place ideea de-a mă comporta precum majoritatea celor care au ceva de vândut și merg până acolo încât își pupă-n fund clienții cu o

De ce clientul nu are întotdeauna dreptate